Ahoj, jaké děláte zaměstnání, abyste mohli co nejvíce cestovat? Máte nějaké tipy, upřednostnili jste třeba cestování a volnější styl života před prací a kariérou? Jaký máte pracovní režim a co naopak s cestováním skloubit po pracovní stránce nejde? :-) Nebo jste spojili práci a cestování dohromady?  .

Zaměstnání kompatibilní s cestováním

Založil ve fóru Co se nevešlo

39 reakcí

Ahoj,

jaké děláte zaměstnání, abyste mohli co nejvíce cestovat? Máte nějaké tipy, upřednostnili jste třeba cestování a volnější styl života před prací a kariérou? Jaký máte pracovní režim a co naopak s cestováním skloubit po pracovní stránce nejde? :-) Nebo jste spojili práci a cestování dohromady?

0

Já pracuji jako callgirl, jen je potřeba satelitní telefon.

18 Citovat

Väčšina ľudí prispôsobí cestovanie práci a nie naopak. 

My s manželom máme posledné 3 roky 100% remote prácu, robíme tak 3 mesiace v roku zo zahraničia. Skôr musíme cestovanie prispôsobiť 2 deťom. 

1 Citovat

no přesně. Já jsem na volný noze a k práci potřebuju jen notebook a připojení k internetu - jo a už jsem zjistila, že na letišti se PC komponenty blbě shánějí. To vám tak hoří termíny a představujete si, jak to doděláte v salonku u vína, no akosi.

Ale jinak mám jiné závazky, které mě drží ma místě, takže nejsem úplně digitální nomád. Ano, cestuju hodně, už to nemusí být ani úplně low-cost, ale taky si na ty dovolený beru noťas a nějaký čas musím odpracovat, viz foto.

Teď mám teda zrovna pracovní neděli z domova a včera jsem tomu taky dala dost hodin.

Asi obětovat kariéru a práci jde v mládí, pak většina lidí stejně zjistí, že ty prachy potřebuje. Druhá možnost je nejdřív si tu kariéru rozjet, vypiplat děti atd. a pak si dovolit trajdt po světě.

img-20250323-112338.jpg

8 Citovat

Deny, prozradila bys kde byla fotka focena? alespoň cca? Nedokážu tomu přijít na kloub. Napadlo mě pár míst, ale to tyrkysový moře v kontrastu s takovou zelení mě zamotala. :D nějakej pacifik?

0 Citovat